Panaszkezelési szabályzat

A feanstore.hu webáruház üzemeltetője – Dányi Ferenc (székhely: 6757 Szeged, Citrom utca 7, e-mail: feanstore.contact@gmail.com, tel.: +36 30 662 0399) – ezúton tájékoztatja vásárlóit a panaszkezelés menetéről.

1. Vásárlói panaszok benyújtása

Amennyiben a vásárló kifogással kíván élni a megrendelt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, az alábbi csatornákon keresztül teheti meg:

  • E-mailben: feanstore.contact@gmail.com
  • Postai úton: 6757 Szeged, Citrom utca 7
  • Telefonon: +36 30 662 0399 (H–P: 9:00–17:00)

2. Panasz kivizsgálásának menete

A beérkezett panaszokat a lehető leghamarabb, de legkésőbb 14 napon belül kivizsgáljuk, és válaszolunk rá. Ha a panaszt nem tudjuk azonnal kivizsgálni, a panasz jellege szerint írásban tájékoztatjuk a vásárlót a vizsgálat eredményéről és a további teendőkről.

3. A panasz elutasítása

Amennyiben a vásárló panaszát elutasítjuk, erről írásbeli értesítést küldünk, amely tartalmazza az elutasítás indokát, valamint a vásárló jogorvoslati lehetőségeit.

4. Jogorvoslati lehetőségek

Amennyiben a fogyasztó nem ért egyet a válasszal, vagy annak eredménytelensége esetén, a következő szervekhez fordulhat:

Békéltető Testület:

Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület
6721 Szeged, Párizsi krt. 8–12.
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Telefon: +36 62 486 987
Web: https://www.csmkik.hu

Online vitarendezési platform:

Az Európai Bizottság által üzemeltetett platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr

5. Egyéb rendelkezések

Webáruházunk minden esetben törekszik arra, hogy a felmerült vásárlói panaszokat békés úton és kulturált módon rendezze. Előzetes egyeztetés esetén rugalmas megoldásokat biztosítunk a jogos vásárlói igények teljesítésére.